logo-mehrmass

رامسر قطب نمایشگاه صنعت ساختمان خواهد شد / درخشش سپهر آسانبر آریا نوین در رویداد ۱۴۰۲

سپهری راد گفت: مسئله مهمی که باید به آن توجه داشت این است که تا کنون در سمت غرب استان مازندران نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار نشده است و کمبود برگزاری چنین نمایشگاهی به شدت احساس می شد.

صنعت ساختمان به عنوان یک قطب اصلی اقتصاد جهانی اهمیت زیادی دارد. این صنعت نه تنها نقش اساسی در توسعه اقتصادی دارد بلکه اشتغال زیادی را ایجاد کرده و به تحولات شهری و روستایی کمک می‌ کند. از آنجایی که ساختمان ‌ها جزء زیرساخت‌ های اجتماعی و اقتصادی هر جامعه محسوب می شوند، رونق این صنعت بهبود عمیقی در زندگی روزمره افراد و توسعه شهرها و مناطق ایجاد می کند.

برگزاری نمایشگاه‌ های صنعت ساختمان نقش بسیار مهمی در ترویج و نمایش دستاوردها و نوآوری‌ های این صنعت دارد. این رویدادها فرصتی فراهم می‌ کنند تا شرکت ‌ها، تولیدکنندگان، و فعالان این حوزه ایده‌ ها و تکنولوژی ‌های جدید را به یکدیگر معرفی کنند. از طریق این نمایشگاه‌ ها، افراد مختلف می ‌توانند با آخرین پیشرفت‌ ها و محصولات صنعت ساختمان آشنا شده و شبکه ‌سازی کنند. این تبادل اطلاعات و تجارب به تعاملات بیشتر و بهبود رونق صنعت ساختمان منجر می ‌شود.

با توجه به ظرفیت های استان مازنداران مخصوصا شهرستان رامسر در حوزه صنعت ساختمان اولین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی این شهرستان برگزار خواهد شد. پیرامون این موضوع گفتگویی را با سپهر سپهری راد مدیرعامل شرکت سپهر آسانبر آریا نوین به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در این رویداد ترتیب دادیم.

ظرفیت خاص رامسر برای برگزاری اولین نمایشگاه صنعت ساختمان

سپهری راد در این گفتگو عنوان کرد: شرکت ما از سال ۱۳۸۵ در زمینه طراحی و مونتاژ آسانسور، پله برقی و… است. ما دارای پروانه طراحی و مونتاژ از اداره صمت استان نیز هستیم. از طرفی شرکت ما عضو رسمی اتاق بازرگانی، اتحادیه کشوری صنعت آسانسور و انجمن آسانسور هستیم.

وی در ادامه به برگزاری اولین نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر رامسر اشاره کرد و افزود: مسئله مهمی که باید به آن توجه داشت این است که تا کنون در سمت غرب استان مازندران و شرق استان گیلان نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار نشده است. یعنی با توجه به مسافت نسبتا طولانی که شهرهای مختلف در این منطقه با یکدیگر دارند، کمبود یک سایت نمایشگاهی و برگزاری چنین رویدادهایی به شدت احساس می شد. همین موضوع ظرفیت بزرگی را برای برگزاری این رویداد در سایت نمایشگاهی رامسر ایجاد می کند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که برگزاری اولین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر با استقبال خوب فعالان این صنعت در استان و سایر شرکت های فعال در این حوزه از سراسر کشور روبرو خواهد شد.

این فعال صنعت ساختمان همچنین گفت: در شهرهای جانبی رامسر مانند تنکابن، شهسوار، متل قو و… پروژه های ساختمانی بسیار عظیمی در حال ساخت هستند که این موضوع هم ظرفیت های بسیاری را برای پربار برگزار شدن این نمایشگاه ایجاد می کند. بنابراین به عقیده من در صورت برگزاری سالانه این رویداد در سایت رامسر به مرور زمان این نمایشگاه به قطب صنعت ساختمان در شمال کشور تبدیل خواهد شد.

لزوم برنامه ریزی بلندمدت برای برگزاری هر ساله این رویداد

سپهری راد در ادامه به موقعیت جغرافیایی سایت نمایشگاهیرامسر اشاره کرد و گفت: همان طور که اطلاع دارید این مرکز بخشی از یک شهرک تجاری توریستی به نام تله کابین رامسر قرار دارد. این مرکز همواره و در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بی شماری است که از آن بازدید می کنند. بنابراین این موقیعت ویژه نیز می تواند در افزایش بازدیدکننده از رویدادهایی که در این محل برگزار می شود تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت سپهر آسانبر آریا نوین خاطرنشان کرد: هر کار بزرگی نیاز به برنامه ریزی های بلندمدت و اقدامات اثرگذار در آن حوزه دارد. بنابراین برگزارکنندگان اولین نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر نیز باید در این خصوص تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند تا در آینده شاهد رونق گرفتن و پیشرفت این نمایشگاه باشیم.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

خانم طهماسبی، کارشناس نمایشگاهی

شماره تماس:

۰۹۰۲۶۳۱۳۲۹۲