logo-mehrmass

چرا نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر اهمیت دارد؟ / تنها شهرک نمایشگاهی کشور را بیشتر بشناسید

چرا نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر اهمیت دارد؟ مرکز نمایشگاهی مدرن و تازه تأسیس این شهر، در واقع بخشی از یک شهرک تجاری و گردشگری به نام “تله کابین رامسر” است، که در آینده به عنوان یکی از مراکز نمایشگاهی مدرن کشور شناخته خواهد شد.

 اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ بهمن ماه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی رامسر برگزار خواهد شد.

بسیاری از سایت‌های نمایشگاهی در کشور به یک سوله و چند ساختمان اداری محدود می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که حتی مخاطبان تخصصی نمایشگاه ها، بازدید از نمایشگاه‌ها را کاری خسته کننده و طاقت فرسا بدانند. در حالی که، مسئولان شهر رامسر فضایی را خلق کرده‌اند که به شکلی جذاب و منحصر به‌فرد باشد.

مرکز نمایشگاهی این شهر، که به تازگی ایجاد شده و از طراحی مدرنی نیز بهره می برد، در واقع بخشی از یک شهرک تجاری و گردشگری به نام تله کابین رامسر محسوب می‌شود. این شهرک با قابلیت‌های منحصر به فرد خود این قابلیت را دارد تا در آینده به‌عنوان یکی از مراکز نمایشگاهی پیشرو و مدرن در کشور شناخته شود. این مرکز، با ۳۰ فضای اصلی، اقدام به ارائه امکانات منحصر به فرد و متنوعی نموده است که شامل مرکز نمایشگاهی، رستوران‌های متعدد، هتل کوهستانی، فضاهای تفریحی، کافی‌شاپ، تله‌کابین، فضای مسابقات خودرویی، کشتی تفریحی، ساختمان‌های اداری، نمازخانه، منطقه ویژه پرواز با پاراگلایدر و… را در بر می‌گیرد.

نگاهی به فضای نمایشگاهی سایت رامسر

سالن نمایشگاهی رامسر یک فضای یکپارچه و مدرن است که سقف سازه آن با ارتفاع ۶ متر، امکان غرفه‌سازی و اجرای نما و برخی خدمات را به برگزارکنندگان می‌دهد. این فضا همچنین با هدف تمرکز تجار و فعالان نمایشگاهی به شکل آکوستیک طراحی شده است.

فضای مفید سایت نمایشگاهی رامسر به اندازه ۱۵۰۰ متر مربع است و برای رویدادهای تخصصی بسیار مناسب می‌باشد. این سایت در مسیر خیابان اصلی شهر واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی تنها هفت دقیقه است.

نمایشگاه رامسر به عنوان میزبان اولین رویداد صنعت ساختمان

در این نمایشگاه، مجموعه‌های فعال در حوزه مصالح ساختمانی آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه خواهند داد. از جمله گروه های کالایی این نمایشگاه، مصالح ساختمانی مانند سیمان، آهک، آجر، آجر سفال، بتن، شیروانی و چوب خواهند بود.

علاوه بر این، دستاوردهای ملی در زمینه سیستم‌های ساختمانی شامل گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های آب و فاضلاب، و سیستم‌های برقی نیز از جمله بخش‌های اصلی این رویداد هستند. بخش‌های دیگر شامل سیستم‌های نورپردازی، تجهیزات ساختمانی، آسانسور، پله برقی، تاسیسات آب و برق، و تاسیسات ایمنی و تجهیزات دکوراسیون داخلی نیز جزو این نمایشگاه می‌باشند.

بخش نهایی گروه های کالایی این رویداد، ماشین‌آلات و ابزارآلات ساختمانی از قبیل ماشین‌آلات بتون، ‌پمپ‌ها، دستگاه‌های برش و حفاری، سنگ‌بری‌ها و انواع کشنده خواهد بود.

مهمترین نکته اینکه، نزدیک ترین مراکز نمایشگاهی به مناطق غرب مازندران و شرق گیلان، در فاصله حداقل 200 کیلومتری آنها قرار دارد. لذا وجود چنین مرکز نمایشگاهی ای و برگزاری نمایشگاه های قوی با حضور شرکت های فعال و اثرگذار در بازار می تواند نیاز بازار این دو منطقه را به نحو مطلوبی برآورده کند. چرا که بازدید کننده تخصصی بجای بازدید از نمایشگاه های شهرستانهایی که در 200 کیلومتری آنها قراردارد، ترجیح می دهد در نمایشگاه های تهران مشارکت نماید، درحالیکه اگر نمایشگاهی در نزدیکی محل کار و سکونت وی باشد، حتما از آن بازدید نموده و از آن بهره مند می  گردد.

لینک ورود به صفحه ثبت نام نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان رامسر

جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید:

info@mehrmass.com

09026313292 (خانم طهماسبی)